یزدفردا: استاندار کرمان گفت: پروژه‌های بزرگی در سطح استان اجرایی شده و یا در دست اجراست؛ احداث ۳ ورزشگاه استاندارد و بیمارستان تخصصی و مجهز به همت شرکت‌های معدنی از جمله این موارد است.

به گزارش یزدفردا: محمدمهدی فداکار امروز ۱۶ خرداد ماه در قرارگاه استانی جهاد تبیین با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت مشارکت مردم اظهار کرد: باید باورها و اعتقادات مردم و دستاوردهای انقلاب و خون شهدا را حفظ کنیم.

وی گفت: دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت‌الله رئیسی، کارنامه بزرگ قابل ارائه‌ای دارد، در کنار همه سختی‌ها و اتفاقات‌ جنگ ارزی و جراحی اقتصادی که ایجاد شد، اتفاقات مثبتی در فضای اقتصادی رخ داد و مردم علی‌رغم بمباران رسانه‌ای در کنار دولت پای کار آمدند و لذا دستاوردهای دولت باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار کرمان افزود: دولت، الگوی مدیریتی شهید رئیسی را با ویژگی‌هایی شروع کرد که مورد علاقه مردم بود و مهمترین آن اخلاص در عمل و همگامی با مکتب شهید سلیمانی بود و این اخلاص در عمل را در شخصیت هر دو شهید شاهد بودیم.

فداکار پرکاری را یکی دیگر از امتیازات دولت سیزدهم دانست و افزود: پرکاری دولت عجیب بود و همواره نشاط و جدیت در فعالیت‌ها موج می‌زد، شهید رئیسی همه تصمیمات خود را در جلسه‌ها به نفع مردم اعلام می‌کرد و مطیع ولایت‌فقیه بود.

وی با اشاره به خصوصیات شهید جمهور گفت: شهید رئیسی تمام موضوعات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب به خصوص در حوزه جوانی جمعیت، دانش‌بنیان‌ها و جهش تولید را به طور جدی دنبال می‌کرد و عمل به آنها را یک ضرورت می‌دانست.  

استاندار کرمان در خصوص ظرفیت‌های دولت در حوزه اقتصادی گفت: بانک جهانی میانگین رشد اقتصادی دهه ۹۰ را دهه از دست رفته اقتصاد ایران دانست، اما اکنون و در حال حاضر به رشد چهار درصدی رسیدیم که مدیون تکیه بر توان داخلی است، همچنین در دو سال اخیر شاهد بیش از ۱۴ درصد سرمایه‌گذاری مثبت در کشور بوده‌ایم.

فداکار با بیان اینکه در عرصه بین‌الملل دولت نه تنها کوتاه نیامد، بلکه هجومی وارد عمل شد و موفق بود، گفت: با مقاومت توانستیم فضای بسته را باز کنیم و با تولید داخل اقتصاد را بالا بردیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌های بزرگی در سطح استان اجرایی شده و یا در دست اجراست؛ احداث سه ورزشگاه استاندارد و بیمارستان تخصصی و مجهز به همت شرکت‌های معدنی، افزایش۵۰۰۰ میلیارد تومانی خطوط توسعه گل‌گهر، پروژه آب رفسنجان که آماده افتتاح است و چند پروژه‌ دیگر که همه آنها اشتغال‌زایی مستقیم دارند، از جمله آنهاست.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا